wtorek, 23 maja 2017

I love the print !

Do you remember my post about 'must haves' for the upcoming summer? There was this wonderful yellow dress that I have today. 

I love this dress. I wore it as a shirt with trousers, but you can also wear it as a dress if you're petite and you do not have ass like me [LOL]. The color of this dress is beautiful and the fit is amazing.  The material is comfy AND OFCOURSE  I love the print !


Pamietacie mój post o liście 'must haves' na nadchodzące lato ? Tam znalazła się ta cudowna zółta sukienka, którą mam dziś na sobie. 

Kocham tę sukienkę. Nosiłam ją jako koszulę ze spodniami, ale można również nosić ją jako sukienkę jeśli jesteś drobna i nie masz tyłka jak ja [LOL]. Kolor tej sukienki jest piękny, a dopasowanie jest niesamowite. Materiał jest wygodny i oczywiście uwielbiam ten nadruk!





long yellow dress / sukienka ⇒ zaful
panst / spodnie - zara
sandals / sandały - shoesgr.
sunglasses / okulary - Chanel


7 komentarzy:

  1. Sukienka jest genialna, świetny wzór i kolor, bardzo ładnie wyglądasz:)
    http://www.ladymademoiselle.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. buty genialne. wszystko na plus. pozdrawiam. jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest genialna ta bluzka! :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluzka jest zdecydowanie numerem 1 tej stylizacji! :)
    Cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo wiosennie, to mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  6. I love this top/dress! It's so flowy!

    OdpowiedzUsuń

Share with Us your thoughts
with LOVE Katerina & Mags