czwartek, 9 lipca 2015

feel the flow

One of my favorite trends for this summer is floral pants. They're perfect for both work and play! 

Mine I bought at Shein (old Sheinside) and I'm incredibly happy with them. They are light and airy. Today, in a very simple set for every day. Soon I'll show you how to wear these pants for a night out.


Jednym z moich ulubionych trendów tego lata są kwiatowe spodnie. Są one idealne do pracy i zabawy !

Moje zakupiłam na Shein ( stare Sheinside ) i jestem z nich niesamowicie zadowolona. Są lekkie i przewiewne. Dziś w bardzo prostym zestawie na co dzień. Wkrótce pokażę Wam jak nosić takie spodnie na wieczorne wyjście.












________________________________________

OUTFIT

spodnie / pants - Sheinside ( Shein ) here
top - Mango
torba / bag - Invuu London here
naszyjnik / necklace - Invuu London
sandals - local store
__________________________________


Stylizacja: feel the flow

4 komentarze:

  1. Piękna kombinacja bardzo tylowych spodni z ciemnym t- shitrem!! Cudowny print spodni <3 Pięknie dobrałas dodatki - torba rewelacyjna i fason i kolor!!! Obłędny naszyjnik, Polka potrafi :******

    Pozdrawiam
    Joanna Inna
    http://missmoonlight-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi miło, że ta stylizacja przypadła Ci do gustu. Dziękuję za Twój komentarz, pozdrawiam

    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawde swietne masz te spodnie - podobaja mi się bardzo :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń

Share with Us your thoughts
with LOVE Katerina & Mags