poniedziałek, 16 marca 2015

maxi dresses - the most obvious choice for spring/summer 2015 season

Mamy kalendarzową wiosnę a to oznacza, że za rogiem jest już lato. Jaka cześć garderoby najbardziej Wam się kojarzy z tą porą roku ? 

Dla mnie najbardziej oczywistym stroje na ciepłe dnie jest sukienka a konkretnie długa maxi sukienka... Nic tak nie doda nam uroku i sprawi, że poczujemy się wyjatkowo kobieco jak właśnie maxi do kostek. Dla mnie to podstawowy element garderoby na nadchodzący sezon. Do mojej szafy od kilku lat przybywa co raz więcej takich ubrań... i coś czuję, że i w tym roku powiększę moją kolekcję. Tymbardziej, że ja już znalazłam kilka faworytów na stronie www.dresswe.com.

Poniżej przedstawiam Wam kilka propozycji tanich długich sukienek od Dresswe.


We have a calendar spring and that means that summer is already behind the corner. What part of the garment you associate the most with this time of year? 

Because for me, the most obvious clothes for spring/summer season are maxi dresses ... Nothing adds more charm and makes us feel like women like a maxi dress. For me it is a basic item of clothing for the up coming season. I'm collecting in my closet such  clothes for a years now  ... and somehow I feel that this year I will make my collection bigger. Especially because I've found a few favorites on www.dresswe.com.

Here I present to you a few suggestions for cheap maxi dresses of Dresswe.










Obowiązkowym dodatkiem do długiej sukienki są odpowiednie sandały. One również sprawią, że będziesz elegancka no i oczywiście wyższa. Idealne sandały są absolutnie dobrym wyborem na ciepły sezon. 

Więc proszę sprawdźcie także mój wybór tych butów ze strony Dresswe.

The 'must have' add to a long dress is suitable sandals ! it also makes you much elegant and of course higher. Ideal sandals are absolutely a good choice for warm season. 

So please check it out also my selection of high heel sandals of Dresswe.com .



blackblue /orange / silver 

5 komentarzy:

  1. wow! fantastic dresses!
    www.swiatwkolorzeblond.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne sukienki :) mam zamiar zakupić taką maxi na lato ;)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne propozycje na lato :D

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń

Share with Us your thoughts
with LOVE Katerina & Mags